עובדות סוציאליות

העובדות הסוציאליות שהוסמכו לעסוק בגירושין הן הלוחמות בחפירות בחזית הקרב המגדריסטי מול הגבר. הן אלה שמתעסקות ישירות עם הזוגות המתגרשים, לצורך הכנת "תסקיר" על תפקודם ולהמליץ לבית המשפט לטובת מי להחליט. כמעט כולן נשים, והתודעה המגדריסטית אצלן גבוהה, בין היתר בשל השתלמויות תקופתיות שהן מקבלות מנשות אקדמיה מגדריסטיות. העו"סיות יודעות שתפקידן במלחמה המגדריסטית הוא לפגוע בבעל/אבא.

לפיכך חוות הדעת שתיתן העו"סית לבית המשפט בדרך כלל תהיה נגד הבעל/אבא. העו"סיות המתאמות מהלכיהן עם האשה המתגרשת מסוגלות  להתעלל בגבר עד כדי שבירתו הנפשית המוחלטת. בית המשפט מסתמך על חוות הדעת שלהן בבואו להחליט היכן הילדים יגדלו – אבל בדרך כלל מדובר במשחק מכור. כולם יודעים שהמטרה היא להעביר את הילדים לידי האמא, ולגרום לאבא לשלם לה מזונות – גם אם אין ספק שהאבא הוא הורה טוב יותר וכי הוא מעוניין ומסוגל לגדל את הילדים בביתו.

התסקירים של העו"סיות הם חסרי ערך איפוא ברוב המקרים. כנ"ל "בדיקות המסוגלות ההורית" של פסיכולוגים ומכנוי אבחון שונים. המערכת כולה בנויה על דבר אחד בלבד: שחיטת האבות, חיסולם והפיכתם לעבדי מזונות. עובדות סוציאליות מצפוניות שמבקשות לצאת נגד המערכת מסתכנות בתגובה חריפה של העסקניות שמעליהן.

נכתב במקור על ידי : גיל רונן, מייסד "הפמיליסטים".

אם אהבתם את הכתבה אתם מוזמנים לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *