לילד יכולים להיות יותר משני הורים

ח"כ מרב מיכאלי הופיעה בטלוויזיה האוסטרלית, פיזרה כמה נתוני כזב והציעה שהממשלה תחליט מי יגדל כל ילד וילד. לאחר שהרב חיים נבון העלה קישורים לדבריה בחשבון הפייסבוק שלו, אנו בודדנו את קטעי הווידיאו ותרגמנו את הקטעים הרלבנטיים. תגובת הציבור היתה פנומנלית, והיא אילצה את כלי התקשורת שניסו להתעלם מהפרשה, להתייחס אליה בכל זאת.

כך כתבנו על הנושא ב"ערוץ 7":

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) הופיעה בטלוויזיה האוסטרלית בחודש ספטמבר והסבירה שהמשפחה הגרעינית היא המקום המסוכן ביותר עבור ילדים – טענה שמנוגדת לחלוטין למחקרי האמת בנושא.

מיכאלי – שאין לה ילדים משלה – הציגה תוכנית לפיה המדינה היא שתחליט מי יגדל כל ילד וילד. אלה לא חייבים להיות הוריו הביולוגיים, הסבירה, וייתכן שמספר המגדלים יהיה גדול משניים.

הרב חיים נבון התייחס לדבריה של מיכאלי בפייסבוק וכתב: "זו התוכנית של יו"ר סיעת המחנה הציוני (מיל.) לילדים שלכם. בתוכנית טלוויזיה באוסטרליה הצהירה ח"כ מרב מיכאלי כי המשפחה הגרעינית היא המסגרת המסוכנת ביותר לילדים (זהו שקר גמור; אין-ספור מחקרים מרחבי העולם מוכיחים שהמסגרת המגוננת ביותר לילדים היא לגדול עם אביהם ואמם הביולוגיים).

"עוד הוסיפה מיכאלי כי את הילדים צריכים לגדל לאו דווקא הוריהם הביולוגיים, אלא מבוגרים שהמדינה תקבע שהם כשירים וראויים להורות. לשאלתה הנדהמת של המנחה, האם המדינה תקבע זאת, השיבה מיכאלי: כולנו נקבע זאת באופן דמוקרטי. מצביעי מפלגת העבודה, רק שתדעו באיזה עתיד אתם בוחרים לילדיכם", הוסיף הרב נבון.

מיכאלי מקדמת בימים אלו הצעת חוק לחינוך חינם מגיל שלושה חודשים, בטענה כי "ילדות וילדים הם העתודה והעתיד של החברה והמדינה שלנו, לא עניין פרטי". בעקבות המחאה החברתית של 2011 קידם השמאל חוק לחינוך חינם מגיל שלוש. כשהחוק עבר, התברר שהחינוך הוא לא רק חינם, אלא גם חובה. אכיפתו מבוצעת בהדרגה.

הרחקת ילדים מהוריהם ופירוק התא המשפחתי המסורתי באמצעות תעמולה פמיניסטית, חוקים מעודדי-גירושין, החלשת הסמכות ההורית בשם "זכויות הילד" ועידוד מתירנות הן טקטיקות עריצות קומוניסטיות שהיו נהוגות בעבר בקיבוצים, כמו גם בבריה"מ שלאחר המהפכה ובסין של מאו דזה דונג.

נכתב במקור על ידי : גיל רונן, מייסד "הפמיליסטים".

אם אהבתם את הכתבה אתם מוזמנים לשתף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *